Reševanje težav v trgovini

Ars Cosmetica Forum OSTALO "KOFETKANJE" Reševanje težav v trgovini

Ta tema vsebuje 6 odgovorov, ima 2 glasova, in jo je nazadnje posodobil/a Profile photo of Sasa Sasa 7 let, 3 mesecev nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #4730
    Profile photo of Gejba
    Gejba
    Upravitelj

    V Čvekalnici smo začeli debato o reševanju pritožb/reklamacij trgovcem. Občutek imam, da bomo nasvete na to temo še potrebovale, zato sem odgovore kopirala v novo temo.

    #110036
    Profile photo of Gejba
    Gejba
    Upravitelj

    @sillyblond wrote:

    Joj kako sem jezna!!! :veryangry: :veryangry: :veryangry:
    V soboto ponoči se nam je pokvaril zmrzovalnik na hladilniku (mamo pol pol) in je v nedeljo zjutraj pol hrane blo pokvarjeno in smo ful stvari stran vrgli…vse je teklo, smrdelo…v glavnem groza. Potem danes se rano zbudim da grem kupit drugega….pri nas ni veliko izbire, ker je malo mesto, tako da je samo eden bil taki kot smo ga imeli…pač največji kombiniran hladilnik in zmrzovalnik…ok kupim ga in prosim naj čimprej pripeljejo. Pridejo ob 12 ih in pripeljejo poškodovan hladilnik (poškodoval se je verjetno med prevozom, ker ga sploh niso nič zavarovali…sicer ni nič večjega a nisem plačala poškodovanega, temveč novega. Smo rekli da naj pošljejo šefa da pogleda in da se zmenimo za popust ali pa pripeljejo drugega.
    Seveda ga že 3,5 ure ni…hladilnik ne moremo prižgat in stvari pospravit v primeru da bomo hladilnik vrnili. Sem fuuuul jezna in tečna in sama sreča da je dovolj hladno zunaj da držimo vso hrano zunaj na balkonu. OBUP!!! :veryangry:

    @nina wrote:

    ..to me spominja na prve mesce bivanja v študentu v rožni dolini ko sva s cimro hladilnik imenovali vrečko, ki sva jo obesili na kljuko okna in imeli na zunanji strani..mislim da kar eno jesen in zimo :dance3:

    @sillyblond wrote:

    Ok lastnik prišel in se delal totalnega idiota…kao nekaj se bomo zmenili. Sva z mamo pred pol ure obupali in prižgali hladilnik. Jutri bo še poklical…če ne drugo bova zahtevali kako darilo iz trgovine ;)

    @Saša wrote:

    Hm, Sillyblond, glede na to, da si očitno kupila razstavni eksponat (ali se motim?), bi že zato lahko zahtevala znižanje cene. Če nisi kupila razstavnega eksponata, mi pa ni jasno, kako hladilnik ni bil nič zaščiten.

    Tu bi ti sicer lahko malo svetovala, samo bi rabila malo več podatkov.

    @sillyblond wrote:

    Ja je bil razstavni eksponat. Smo prišli, pogledali…vse je bilo ok. Smo ga kupili staro za novo s čim smo dobili popust od 150 eur. Pripeljali so ga totalno nezaščitenega, pač naložili so ga v kombi in pripeljali. Niti zaščitne folije, stiropor na robovih…nič.
    Potem sta ga 2 nesla gor in pač naše stopnišče je precej ozko in na prvem nadstropju sem jima povedala kako jima bo lažje in sta ga potem dalje nesla. Ko sta ga prinesla do gor smo videli da je poškodovan. Jaz na stopnišču nisem videla da bi ga kje potegnila, sem hodila pred njima in gledala…je šef rekel da se v kombiju ni poškodoval a je kombi tako majhen da je vse možno…hladilnik so komaj not spravili. In zdaj se dela nevednega. Sem rekla da naj da popust…pa tudi če da 5% kar je potem 20 eur…pa ni sploh nič pokomentiral ampak si začel nekaj zmišljevat. V glavnem jutri baje pokliče pa bomo videli kako naprej. Bi pa bila hvaležna vsakršnega podatka in predloga. ;)

    #110037
    Profile photo of Gejba
    Gejba
    Upravitelj

    @nati wrote:

    Sillyblond, zahtevaj vračilo denarja! Koliko dni je pa že minilo od nakupa?

    @sillyblond wrote:

    Danes smo ga kupili…danes se je to vse dogajalo a smo ga malo prej z mamo prižgali, drugače bi šla vsa zelenjava na balkonu od mraza po gobe…sicer pa drugega hladilnika pri nas ni za kupit. Je bil edini..

    @nati wrote:

    ne razumem…pri vas? pa saj ti kak Merkur to gotovo dostavi na dom?
    no…jaz bi ga gotovo vrnila in zahtevala denar nazaj

    @darksome wrote:

    Jaz bi tudi zahtevala denar nazaj..pa to ne moreš verjeti no :veryangry:

    @sillyblond wrote:

    Pri nas ni Merkurja lol…imamo samo mercator tehniko, kjer so edini tak hladilnik ravno prodali in še to eno trgovino…ostalo je par kilometrov stran in ne vozijo isti dan ker majo ogromno dela in samo en kombi. lol…

    @nati wrote:

    no…ampak a ni bolje počakat kak dan pa dobit orng hladilnik? konc koncev maš pol ta hladilnik še naslednjih 10, 15let.

    Merkur sem pa misla iz Ljubljane ali Maribora…ali Kopra…ne vem od kod si

    #110038
    Profile photo of Gejba
    Gejba
    Upravitelj

    @Saša wrote:

    Take zadeve ureja Zakon o varstvu potrošnikov. V takem primeru je kakršno koli “ustno” komuniciranje BZ, najlažje je takoj, ko opaziš kako napako ali pomanjkljivost napisati mail. In tudi trgovec ti mora odgovoriti v pisni obliki, lahko po mailu ali priporočeno!

    Naj dodam, da v primeru težav zadevo rešuje tržni inšpektorat, ki se vedn odzove na pritožbo, anj bo še tako minorna. Ponavadi je stranka v prednosti in je v večini priemrov rešeno njej v prid. Ni pa nujno, da bo podjetje tudi kaznovano. Če inšpektorat vidi, da podjetje komunicira s stranko in je skušalo zadevo rešiti že pred obravnavo, potem ponabadi sledi opozorilo.

    Zaradi dokazovanja pa je potebno komunicirati PISNO. Poleg tega pa tudi zakon predpisuje »pravilno obveščanje« o napakah, ipd. Zato ti svetujem, da še danes trgovcu pošlješ mail, če le imaš ta podatek.

    Po 37. členu, točka 3, lahko uveljavljaš stvarno napako, samo ti jaz predlagam, da se dogovarjate o nižji kupnini, sploh če ste kupili staro za novo (tudi ne vidim prednosti za trgovca pri takem nakupu, razen če ima zraven tudi servis? In potem stare aparate predela v rezervne dele) in ne o novem izdelku ali vračilu kupnine. Ker potem predolgo traja. Tako pa lahko hladilnik normalno uporabljaš, trgovca obvestiš in zahtevaš, da ti vrne del kupnine. Cel postopek uveljavljanja stvarne napake opisuje prav 37. člen (vse točke).

    Ti pa priporočam, da raje v skladu z 38. členom zakona uveljavljaš znižanje kupnine. Za kakšen odstotek, se boste sami odločili.

    Meni sta pri tebi najprej padla na pamet 25. in 30. člen zgoraj omenjenega zakona. Če je bil hladilnik poškodovan že v trgovini, potem bi moralo biti to vidno označeno in cena ustrezno znižana: objavljeni morata biti nova in stara cena ter navedena napaka (oz. razlog). Če si kupila po redni ceni, izdelek očitno ni bil poškodovan v trenutku prodaje. Glej tudi 32. člen.

    Če izdelek ni bil primerno embaliran, ni v skladu s 36. členom tega zakona!

    V glavnem, upam, da nisem preveč zakomplicirala. Ti danes napiši mail z dejanskim stanjem (lahko tudi jutri dopis in jim ga priporočeno s povratnico pošlješ!), opiši, kaj ste kupili, po kaki ceni, da pri hladilniku napake ni bilo videti, da ste jo opazili doma, da je do nje prišlo pri transportu ali prenosu, da v skladu z zakonom hladilnik ni bil pravilno odpremljen in da zahtevate vračilo kupnine. Na koncu dopiši, da so ti po zakonu dolžni odgovoriti v tem in tem roku.

    Ko dobiš (ali ne dobiš odgovora), lahko celo dokumentacijo sfotokopiraš in mirno posreduješ na tržni inšpektorat in lepo dosežeš svoje. :yes:

    Dovolj razumljivo? :D

    #110039
    Profile photo of Gejba
    Gejba
    Upravitelj

    @Saša wrote:

    @sillyblond wrote:
    Pri nas ni Merkurja lol…imamo samo mercator tehniko, kjer so edini tak hladilnik ravno prodali in še to eno trgovino…ostalo je par kilometrov stran in ne vozijo isti dan ker majo ogromno dela in samo en kombi. lol…

    To je povsem normalno, da dostava traja nekaj dni. Organizacija take dostave tudi ni kar tako BTW nekaj povsem enostavnega, da ne omenjam, da je to dejansko precejšen strošek.

    Kar se pa vračila tiče – poškodovanega izdelka ni možno kar tako vrniti, je treba vedeti, na kaj se sklicevati, preden se s hladilnikom pojaviš v trgovini in zahtevaš povračilo denarja :wink1:

    @sillyblond wrote:

    Saša zelo razumljivo..HVALA!!! :hug: Tako bom naredila…aja pa še eno vprašanje…ali je res da jim ni treba nosit gor stvari in da “od vrat do vrat” pomeni da prinesejo pred blok in ga lahko tam pustijo? tako je on meni rekel. HVALAAA!!! ;)

    @Saša wrote:

    Odvisno, kaj ponujajo. Če kje uradno ponujajo, da prinesejo v stanovanje oz. do vrat stanovanja, potem ti to morajo zagotoviti. Sicer pa ne. Če ti ponujajo samo dostavo do vrat, je to dostava do vhodnih vrat (stavbe in ne stanovanja). Ponavadi se dostave do ali v stanovanje ne ponuja ravno zaradi starih blokov brez dvigal in z ozkimi hodniki. Bi bili reveži zaposleni že vsi po enem mesecu na bolniški zaradi poškodb križa zaradi prenašanja hladilnikov in pralnih strojev.

    @Saša wrote:

    Aja, če je možno, pofotkaj vse in priloži dopisu / mailu. Da ne bodo rekli, da si fotkala kasneje ;)

    @sillyblond wrote:

    Aha…torej se lahko on sklicuje na to da je bla samo njihova dobra volja da so ga prinesli gor in da se je pač to vmes zgodilo in da bi blo očitno boljše da bi ga zunaj pustili in da zaradi tega ne rabi trgovina odgovarjat ampak recimo tista 2 ki sta ga nesla gor? (če težim samo povej lol).

    #110040
    Profile photo of Gejba
    Gejba
    Upravitelj

    @Saša wrote:

    Ne, ker so to storitev opravili. Če je niso zaračunalu (Mercator npr. zaračuna dostavo v stanovanje posebej), je to njihov problem. Tudi ni možno dokazati, da se je zgodila pri prenosu, lahko se je zgodila pri transportu, nalaganju, ipd.

    V vsakem primeru mu lepo prijazno napiši, spomni na njegove dolžnosti in povej, da se boš sicer obrnila na pristojno institucijo.

    @sillyblond wrote:

    Ok…vse jasno in hvala še enkrat za pomoč! :hug: :hug:

    @Saša wrote:

    NP, upam, da ti uspe. POročaj, ko boste rešili, da vidim, kaj ste rešili.

    #110041
    Profile photo of Sasa
    Sasa
    Udeleženec

    Odlično :thumbsup:

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.

Nina POP za 10. obletnico parfumske klasike

Nina praznuje svojo 10. obletnico! V preteklih letih je dišava Nina znamke Nina Ricci postala velika parfumska klasika in za obeleženje tega dogodka se je...

Pobeg v tropski raj

Preskoči na orodno vrstico